26 Jun 2010

Topshop bestelling

Hi people! Jullie zullen wel denken dat ik Topshop obsessed ben nu (ben ik ook stiekem wel een beetje, wie niet?) maar ik heb een bestelling geplaatst bij de webshop en dat wou ik jullie toch eventjes laten weten. Ik heb niet veel besteld, aangezien ik donderdag naar Amsterdam ga en dus mijn geld wil sparen. Donkerblauwe bikini met witte stipjes. Heel simpel, maar ik vind hem heel schattig! Ik had écht een nieuwe bikini nodig, want mijn andere zijn gewoon te klein. Deze was 25 pond, dat is €30,44. Dan heb ik nog deze sandaaltjes besteld, ik vond ze al zo lang leuk! Ze zijn van suede, wat ik altijd prachtig vind (kijk maar naar mijn andere zwarte suede schoenen in de vorige post), en volgens mij staan ze superleuk met een zomeroutfit en ik denk ook met een panty. De sandaaltjes waren ook 25 pond. Wat ik wel heel fijn vond, is dat ik 10% korting kreeg met mijn CJP-pas. Als je je inschrijft als klant, kun je een NUS-nummer invullen. Hier moet je je CJP-pasnummer invullen, dan krijg je bij elke bestelling die je plaatst 10% korting. Zo'n studentenkorting zouden ze in Nederland ook moeten invoeren! Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe spulletjes binnen heb! Oh, mijn ASOS parka komt ook deze week binnen! Het heeft even geduurd, maar na al het gedoe is hij toch onderweg. Ik vertel het verhaal van de parka zodra ik hem binnen heb (; xxxx

No comments:

Post a Comment