19 Feb 2011

Viva la Valencia

Hello there!

Vandaag zit ik dan eindelijk in Spanje! Voor de mensen die het niet weten, even een korte samenvatting: Mijn vader heeft een tijdschrift over Spanje, en hij vroeg of ik de foto´s zou willen maken voor zijn artikel. Natuurlijk! Dus daar zit ik dan, in Valencia. En wat is het heerlijk. Het is 22 graden, ik loop zonder jas en met een ijsje over de vele Spaanse pleintjes, waar straatmuziekanten de boel nog wat opvrolijken. Op dit moment zit ik in een internetcafĂ©, maar terug in ons hotel kan ik op mijn eigen computer, en als ik verbinding met internet heb, kan ik de foto´s van mijn reisje online zetten.

Ik kan dus niks beloven, maar ik doe mijn best! Dinsdag kom ik weer terug en dan zal ik sowieso de foto´s laten zien. Dus don´t worry, I´ll be back soon!

Emma

2 comments: