17 Jun 2011

FOR SALE

Aangezien er veel dingen in mijn kledingkast liggen die eigenlijk nooit draag, wilde ik ze verkopen. Ik had ze al op marktplaats gezet, maar toen dacht ik: Ik kan het ook even op de blog zetten om te zien of ik er hier iemand blij mee kan maken. 
Verzendkosten zijn voor de koper, en komen dus bovenop de prijs. Als er een item is dat je wilt hebben, mail dan even naar: emma_169@live.nl. Dan kun je het geld overmaken en zal ik het item naar je opsturen. 


Prachtig korset met zilveren pailletten wat ik ooit besteld heb bij Topshop, van het merk Rare. Helaas heb ik hem te klein besteld en was ik te laat met terug sturen. Vandaar dat ik hem verkoop, hij is dus ongedragen.
Merk: Rare, via Topshop
Maat: UK 8, dus 34/36. Let op, valt wel een beetje klein.
Prijs: 15 euro
Verzendkosten: 1.84 euro


Jurkje van New Look, ook nooit gedragen. Heel schattig, maar ik draag hem toch nooit, omdat ook deze me net iets te klein is. 
Merk: New Look
Maat: UK 8, dus 34/36.
Prijs: 12,50
Verzendkosten: 1.84 euro

Shorts van Mango, gekocht in de sale, maar vond ze achteraf gezien toch niet zo leuk. Verder in prima staat, nooit gedragen.
Merk: Mango
Maat: 36
Prijs: 8 euro
Verzendkosten: 1.84 euro


Harem/Chino broek van Zara, van donkergroen ribfluweel. Ook deze heb ik nooit gedragen, in al mijn enthousiasme in de sale te groot gekocht. 
Merk: Zara
Maart: M (36/38)
Prijs: 12.50
Verzendkosten: 2.30

Since my closet is full of stuff that I do not wear, I'm selling these items. Unfortunately, I'm not able to ship to any other country than the Netherlands.

Emma

4 comments:

  1. the silver top on the first photo rocks! love it :)
    xoxo, saskia
    http://www.lovemins.com

    ReplyDelete
  2. BEAUTIFUL BLOG I WILL FOLLOW YOUR BLOG.....
    NICE DRESS ......
    http://merifreefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. zou leuk zijn maar niet voor dat geld :$

    ReplyDelete