28 May 2010

ASOS parka

Parka's zijn helemaal in deze zomer. Perfect voor als het nog nét niet mooi genoeg is (en Nederland kennende is dat vrij vaak). Ze geven net die stoere, nonchalante twist aan je outfit. Ik vond ze altijd wel mooi, maar toch deden ze me een beetje denken aan een regenjas. Totdat ik deze jas van asos tegenkwam: Ik vind hem echt zó leuk, en ik heb hem dan ook meteen besteld. Hij was 55 pond (±60 euro) wat ik persoonlijk niet echt goedkoop vind, maar ook niet duur. Ik krijg hem als het goed is deze week binnen, ik kan niet wachten! P.S. mijn moeder heeft ook een jas besteld, namelijk de jas van de ASOS black collectie. Hij was tijdelijk met 20% korting, dus dan is ie 'maar' 75 pond. Als je deze jas ook wil, zou ik hem nu bestellen, de actie loopt namelijk nog! xxxx

No comments:

Post a Comment