11 May 2010

Nieuwe zomercollectie H&M

H&M is H&M. Half Nederland loopt erin, ja, dat is jammer. Maar vind je het gek als je al die geweldige dingen ziet? Nou had ik mezelf voorgenomen om minder bij de H&M te shoppen, al doe ik dat de laatste tijd wel al minder, maar toen ik net op de online shop keek, begon mijn hartje toch wel sneller te kloppen. Yep, nieuwe items, en wat voor een! Jumpsuit, €29,95 Badpak, €29,95 Shortje, €9,95 Bikinitop, €12,95 Bikinibroekje, €9,95 Rokje, €4,95 Schoenen, €39,95 Top, €14,95 Badpak, €9,95 (Bargain!) Jurkje, €9,95 Maxi dress, ook in het zwart, €14,95 Kijk op www.shop.hm.com voor meer. Oh, wat zijn die prijzen toch fijn :) ! Er zitten echt zulke geweldige dingen tussen! Ik wil sowieso de zwarte bikini met de rits kopen, die vind ik echt super. Beide bad pakken zijn ook echt leuk, terwijl ik normaal niet zo van de badpakken ben. Hetzelfde geldt voor de jumpsuit, normaal vind ik korte leuker (playsuits), maar deze is echt prachtig! Wat vinden jullie van deze collectie?

No comments:

Post a Comment