2 Nov 2010

Zwarte suede overknee laarzen: Zoektocht voorbij?

Na 2 jaar zoeken denk ik dat ik ze dan eindelijk heb gevonden: De perfecte zwarte, platte, suède overknee laarzen. Op de een of andere manier leek het steeds onmogelijk om zulke laarzen te maken. Alhoewel, kennelijk heeft Zara het klusje vorige winter wel geklaard, maar is dat volledig langs mij heen gegaan. Maar niet te lang getreurd, want diezelfde laarzen, Zara collection winter 2009/20210, heb ik nu bemachtigd via marktplaats.
Ik kon mijn ogen niet geloven, maar ze waren er echt. En ze waren niet eens duur, ik heb er 60 euro voor betaald, terwijl het wel echt suède is. Dat is natuurlijk een voordeel van tweedehands :).
Ik krijg ze als het goed is vrijdag binnen, ik kan niet wachten! Ik zal ze natuurlijk meteen laten zien zodra ik ze binnen heb.
Oh, eindelijk, ein-de-lijk mijn perfecte mooie prachtige laarsjes in mijn kast hebben staan! Yaaaay!

1 comment: