24 Mar 2011

DIAMOND FEVER


Maak kennis met mijn nieuwste vintage vondst! Vandaag is alleen nog maar een sneak peak, jullie zien het hele item later!

Say hello to my new vintage treasure! Today is just a sneak peak, I'll show you the whole piece later!





Oh, en ik vond het effect dat mijn aankoop had op mijn kamer zo leuk, ik werd er helemaal vrolijk van. Wat ik ook ben, want mijn SE-week is eindelijk voorbij! Over het algemeen ging het best goed, maar ik durf natuurlijk niks te zeggen tot ik mijn cijfers heb, haha. Het enige waar ik nu aan wil denken is plezier maken, ijsjes eten aangezien het weer nu zo mooi is, en party'en! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Oh, and I loved the effect this item gave to my room, it made me feel so happy. Which I actually am, since my testweek is finally over! Overall, I think it went quite all right, but of course, I don't dare to say anything about my results untill I have them. All I can think of now, is having fun, eating ice creams since the weather is so good, and party! What are your plans for the weekend?


♥ 
 Emma

No comments:

Post a Comment