9 Jul 2010

Balmain fall/winter 2010

De zomer is pas net begonnen, maar het najaar komt altijd sneller dan je denkt, zeker voor de mode-ontwerpers. Als de zomer net begint, zijn zij al druk bezig met hun fall/winter collectie, zo ook bij Balmain. Maar mooi wordt het wel! We zien veel zwart, pailletten en zilveren hier en daar komt er wat blauw langs. Ook de schouders zijn weer opvallend, à la Balmain. Ik vind de collectie echt heel mooi, vooral de jurkjes en jasjes. Ik ben al hard op zoek naar een zwarte blazer met pailletten, maar ik heb er nog geen gevonden. Iemand tips toevallig? Ook het bovenstaande design kwamen we vaker tegen: een broek/jumpsuit waarvan de pijpen zijn opengesneden. Ik vind het er zelf een beetje vreemd uit zien, lijkt me een beetje koud in de winter :) Wat vinden jullie van de collectie van Balmain?

No comments:

Post a Comment