14 Jul 2010

Vakantie info

Hello guys, Zoals jullie hieronder hebben kunnen lezen, zou ik vandaag op vakantie gaan, maar ging dat niet door (om een hele, hele, HELE stomme reden, maargoed). Ik ga wel alsnog naar Milaan, alleen nu vervroegd. Ik ga dus morgen op vakantie naar Italië, en kom 30 juli weer terug. Dit betekent dus dat er in deze 2 weken geen updates zijn! Ik zal wel mijn best doen om te updaten, maar aangezien ik op een camping zit, en ik niet weet of ik een computer tot mijn beschikking heb, weet ik niet of dit gaat lukken. I'm sorry! Maar om jullie niet met alleen vakantiepraatjes achter te laten, heb ik hier nog iets dat wél over mode gaat: De Amsterdam International Fashion Week is namelijk vandaag begonnen! Vanavond om 19.00 uur is de opening door ABN AMBRO, om 19.30 uur begint de show SIS by Spijkers&Spijkers en Iris van Herpen volgt om 21.30 uur. Dus, voor de lucky girls die in Amsterdam wonen, als je langs de Westergasfabriek loopt, houd je ogen goed open en wie weet vang je nog wat op van de alle glitter&glamour ;) Spijkers&Spijkers, spring/summer 2009 Ontwerpster Iris van Herpen xxxx

No comments:

Post a Comment