6 Jul 2010

Peter Stigter's werk bij de Bijenkorf

Ik houd van fotografie. Ik houd van mode. En dus houd ik ook van modefotografie. Dus toen ik op Fashionscene las dat het werk van Peter Stigter (Nederlands bekendste catwalkfotograaf) tentoon gesteld werd in de etalages van de Bijenkorf, was ik superenthousiast! Peter Stigter maakt de mooiste foto's van modeshows; van de modellen die op de catwalk te zien zijn, tot de bijzondere momenten backstage. Peter heeft zijn eigen project, genaamd Peter Stigter aan de muur. Bij dit project worden foto's die Peter Stigter heeft gemaakt, verkocht voor een goed doel, namelijk de KNGF geleidehonden. Ja, dit betekent dus dat ook jij de prachtige foto's in je bezit kunt krijgen! Mocht je er een willen kopen, wees er dan snel bij, want van elke foto zijn er maar 10 verkrijgbaar. Bovendien zul je er wel wat voor over moeten hebben: Het kleinste formaat (50x70 cm) kost €365, de middenmaat (100x70) kost €750, en aan het grootste formaat (100x120) hangt een prijskaartje van maar liefst €920. Iemand bijna jarig? Hieronder nog wat meer foto's van het project, deze zijn dus ook allemaal te koop. Wil je meer zien? Kijk dan even op zijn site. Ik vind ze echt stuk voor stuk stunning. Prachtig. Vooral de bovenste, net als de foto met de groen jurk, en die met de vele modellen. Oh, en die van Viktor&Rolf. Oh, well, ze zijn gewoon stuk voor stuk adembenemend. De foto's zijn van 5 t/m 18 juli te zien in de etalages van de Bijenkorf in Amsterdam. Lucky me, ik ga morgen naar Amsterdam! Ik ga sowieso even langs, en jullie?

No comments:

Post a Comment