13 Aug 2010

Fall/Winter favourites

Aan het eind van de zomer heb ik altijd weer zin in de winter. Ja, ik weet het, eerst zeuren we met zijn allen dat het altijd regent en dat het eens een keer zomer moet worden, en dan is het eindelijk zomer, wil ik winter. Waarom? Tsja, heel oppervlakkig: Winterkleren. Ik vind shoppen voor de winter altijd zoveel leuker, ik krijg er zo'n warm gevoel bij. Zo van: Dan kan ik me lekker wegstoppen in 3 shirtjes met een dik gebreid vest en dan met chocolademelk tv kijken. Combi's verzinnen voor de winter is gewoon leuker, omdat je dan meer kan. Je kan laagjes maken met shirtjes, vestjes, blazer, sjaals etc. Het maakt dat een outfit er interessanter uitziet. Inmiddels is het alweer september en op de 23ste zal de winter officieel beginnen. Vandaar dat ik jullie vandaag mijn winter musthaves laat zien.
Topshop.com
1. Een camelkleurige jas. Gewoon prachtig bij alles, en camel- en bruintinten zijn nu enorm populair. Ik heb mijn favoriet al gespot bij Topshop.
Topshop.com
2. Een shearling jacket. Ik ben niet zo'n fan van bont. En ik moet eerlijk bekennen dat ik deze trend eerst niet zo geweldig vond. Maar toen kwam ik een paar jasjes tegen die ik toch best leuk vond. Vandaar dat dit exemplaar op mijn wishlist staat.
Asos.com
3. Een cape/poncho. Misschien wel hét mode-item van dit seizoen. En terecht! Vernieuwend, praktisch en stylish.
asos.com
4. Breiwerk&printjes. Heb je die trui nog die je oma ooit voor je heeft gemaakt? Ja die, van wol met Noorse sterren erop. Lucky you, als je hem nog past, kan je hem nu aan. De Noorse printjes zijn namelijk weer helemaal in. Staat al 2 jaar op mijn wishlist en nog niks gevonden, daar moet nu toch wel verandering in komen!
5. Overknee. Overkneelaarzen zijn ook regelmatig gezien op de catwalk. Ik ben zelf al heel lang op zoek naar zwarte, suede overknee laarzen, maar ik ben de perfecte nog niet tegengekomen. Bij Topshop waren ze te koop, maar helaas zijn ze al een hele tijd uitverkocht.
Dit zijn mijn favourites, deze items wil ik graag hebben deze winter! Wat zijn jullie lievelingsitems?

No comments:

Post a Comment