21 Aug 2010

Update

Bonjour! Ik voel me zo schuldig. Ik heb 10 dagen niets gepost, echt heel erg! Maar voordat jullie boos worden, laat het me uitleggen. Er zijn verschillende redenen: 1. We zijn thuis aan het verbouwen en de internetverbinding is niet te vertrouwen. 2. Bij die verbouwing hoort een make-over van mijn kamer, dus ik ben druk bezig met verven etc. 3. Ik ben nu een weekje in Friesland op vakantie, samen met een vriendin. Ik kan hier dus niet (regelmatig) op de computer, en dus kan ik ook geen updates maken. 4. Vivia is op vakantie, dus sta ik er (tijdelijk) alleen voor. Oei, dit klinkt wel allemaal als excuses, maar ik heb gewoon echt weinig tijd op dit moment. Maar, ik kom morgenavond weer terug! Dus vanaf maandag kan ik weer volop posten. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, nogmaals sorry, maar, vergeet me niet want er komen nog heel veel posts aan!

No comments:

Post a Comment