23 Dec 2010

Christmas is coming!

Kerst vind ik echt de mooiste tijd van het jaar. De lichtjes, de sneeuw, en natuurlijk alle aanbiedingen van de winkels die je om de oren vliegen. Maar het is meer dan dat, het is veel meer. Op de een of andere manier is alles zachter, liever. De mensen zijn liever, tenzij ze druk door de stad lopen en je omver duwen, zoals je ze ook wel eens hebt. De winkels zijn mooier, de spullen die erin hangen specialer. Als ik door de stad loop met Kerst, voel ik me altijd helemaal gelukkig. Ben ik de enige die dit heeft?
Anyway, back to topic. Want bij de feestdagen horen natuurlijk ook mooie jurkjes, tasjes, schoenen en make-up. Zelf moet ik nog een keuze maken tussen al het moois wat in de rekken hangt, en ik deel hier graag een paar van mijn favorieten met jullie (Blogger doet een beetje raar, klik op het plaatje om het groter te maken):
1. Assymetrisch jurkje: asos
2. Zwart jurkje met gouden pailletten: Queens Wardrobe
3. Lichtroze jurkje met zwart borduursel: Topshop
4. Paillettenshorts: Topshop
5. Nude tasje met rozen: H&M
6. Rokje met stroken van pailletten: Topshop
7. Rood cut-out jurkje: Topshop
8. Zwarte suede hakken: Topshop
9. Zwart jurkje van chiffon: H&M
Weten jullie al wat je aan doet met de feestdagen?

No comments:

Post a Comment