4 Dec 2010

Today

Deze foto's heb ik een tijdje geleden gemaakt, (een deel van) mijn vader's LP's.
Good morning!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik moet zoveel doen vandaag! Hierbij dus even mijn to-do list:
-Sinterklaas cadeautjes kopen
-Cupcakes maken (hiervan zal ik later vandaag foto's maken+recept)
-Huiswerk maken
-Aan Garden of Fashion werken
-Outfit foto's maken
Het lijkt weinig, maar het kost wel allemaal veel tijd. En aangezien ik nu nog in mijn pyjama zit (ja ik weet het, schandalig), gaat dit me echt de hele dag kosten. Gelukkig is het wel allemaal hartstikke leuk! Behalve huiswerk dan. Maarja, elk voordeel heeft zijn nadeel ;)

3 comments:

  1. Mooie foto's :) Fijne sinterklaas :)
    xoxo
    www.thefashionmoodboard.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thanks meiden! Jullie ook fijne sinterklaas :)

    ReplyDelete