3 Jan 2011

Asos bestelling

Drop armhole vest, €12,92
Vero Moda Very coated leggings, €14,92
Deze twee dingen wou ik al heel lang hebben, maar het hemdje was steeds uitverkocht in mijn maat, en de legging vond ik te duur. Later kwam de legging terecht in de uitverkoop en was hij voor de helft van de prijs! Wonder boven wonder was op dit moment ook mijn hemdje weer in voorraad, dus heb ik ze alletwee besteld. Ze komen uiterlijk vrijdag binnen, ik kan niet wachten!
Translation:
I've been lemming for these two pieces for a long, long time, but the vest was always sold out in my size, and I thought the leggings were too expensive, as they were €30,- at first. But then the leggings were priced for only half of the original price, and as meant to be, my vest was restocked! So I decided to order them both, and I can'wait for them to come in. They should be in by friday, I'll keep you posted!

2 comments:

  1. I didn´t know about this. love it. vooral de 2e. btw. denk je dat dat leren jasje van asos op mijn blog geschikt is als lentejas? x

    ReplyDelete
  2. Ja ik denk het wel hoor! Hij is geweldig, koop hem!

    ReplyDelete