2 Jan 2011

two-thousand-eleven

Ten eerste: Happy New Year!
Ik wens jullie allemaal een supergelukkig nieuw jaar, met veel plezier, succes en geluk. Ik hoop dat jullie een geweldig jaar tegemoet gaan.
Ten tweede: Bij een nieuw jaar horen natuurlijk goede voornemens. Ookal zijn deze voornemens er eigenlijk alleen maar om te verbreken, ik heb er toch een paar waar ik me echt aan wil houden:
1. Meer sparen.
Ik kan niet meer wachten tot ik mijn macbook kan kopen, steeds op de computer van je vader je blogposts typen is geen doen, en bovendien kun je niet zomaar jouw foto's op andermans computer zetten (wat ook een reden is voor de weinige foto's, maar ik beloof jullie, die komen eraan!)
2. Mijn kamer beter opruimen.
Nu ik een inloopkast krijg in een andere kamer (hierover later meer), heb ik geen kleren meer om rond te smijten in mijn slaapkamer. Dus moet het vanaf nu gewoon netter zijn, punt.
3. Meer boeken en tijdschriften kopen.
Dit klinkt heel stom, maar ik heb welgeteld 6 boeken. Te schandalig voor woorden. Ik houd ontzettend van lezen, en ik vind het ook mooi staan als je veel boeken hebt in een boekenkast. (Mits ze netjes zijn neergezet, niet allemaal door elkaar en op stapels). Dan de tijdschriften: Ik lees al veel tijdschriften, maar ik vind dat ik, ook met het oog op mijn opleiding waarover je hier wat kan lezen, mijn horizon moet verbreden. Ik wil elke maand verschillende tijdschriften lezen. Mijn vaste tijdschriften per maand zijn de Glamour (my favourite), de Company (Engels), de Seventeen (Amerikaans), en de Cosmogirl (al wordt ik daar eigenlijk te oud voor), maar ik wil meer lezen, en dan vooral wat luxere bladen. De ELLE, de Vogue (Amerika&Frankrijk), de Material Girl, de Lula, de Blend etc.
4. Vaker de krant lezen.
Ook dit heeft een beetje met mijn opleiding te maken, voor een journalistiek opleiding moet je natuurlijk op de hoogte zijn van het nieuws, maar ik vind ook dat ik meer zou moeten weten van wat er in de wereld om mij heen gebeurd.
5. Beter mijn best doen op school.
Ik doe al zeker mijn best, ik sta geen onvoldoendes, leer altijd voor proefwerken, so's en se's, alleen ik vind dat ik er te laat mee begin. Ik moet mijn schoolwerk beter voorbereiden. Eerlijk gezegd denk ik dat dit het voornemen is waar ik me het slechts aan ga houden, maar ssst, mondje dicht.
En, last but not least, voornemen zes.
6. Vaker updaten, met meer foto's en outfit posts, en een Engelse vertaling bij de tekst zetten.
Ik voel me ongelooflijk schuldig over de hoeveelheid updates die ik heb gemaakt dit jaar. Absoluut niet voldoende naar mijn idee, en daar moet verandering in komen. Elke dag een post, met foto's en een Engelse vertaling erbij. Dit laatste doe ik natuurlijk voor de buitenlandse bezoekers, maar ook voor mezelf, als oefening voor mijn opleiding in Engeland.
Goed, dit was het voor 2011 voor mij, hoe zit het met jullie? Ik zal binnenkort foto's plaatsen van mijn aankopen uit Amsterdam. Voor nu ga ik verder aan mijn presentatie voor CKV over de sixties, ga ik daarna mijn tanden poetsen, en lekker slapen.
Oh, en dan nog iets: Ik wens jullie allemaal veel succes met weer naar school gaan morgen (inclusief mezelf)!

No comments:

Post a Comment