4 Jan 2011

Iris van Herpen in Volkskrant magazine

Normaal gesproken lees ik Volkskrant magazine bijna nooit, maar deze week zei ik tegen mijn vader: 'Pap, NIET het Volksknrant magazine weggooien!'
Deze editie van het blad staat namelijk vol interviews, onder andere met Eva Jinek en Bert van Marwijk, maar waaronder ook een interview met Iris van Herpen. (Voor de mensen die deze naam niet kennen, Iris is een geweldige mode-ontwerpster uit ons kikkerlandje.) Mocht je je dus vervelen vanmiddag, en je hoeft niet zoals ik een SE te leren, ren dan naar de Bruna of Ako en haal hem eventjes!
Translation:
I usually don't read Volkskrant Magazine, but this week I told my dad: 'No, don't throw it away!' This edition is full of interviews, for example with Bert van Marwijk (coach of the Dutch soccer team), but there's also a spread about Iris van Herpen, a famous Dutch designer. I think she's amazing, so I'd love to read the interview. Too bad, I have exams to learn this week, but if you don't, and you're able to get this magazine, get it!

2 comments:

  1. Superleuke blog heb je! Misschien een leuk idee om elkaar te volgen?:) En idd die Ally laarsjes van topshop zijn geweldig!! Ik wist neit dat ze er in het bruin waren, die zijn ook erg gaaf! Maar altijd als ik moet kiezen tussen bruin en zwart kies ik zwart.. Maar ga vooral op je gevoel af!:)
    xx Britt

    ReplyDelete
  2. Dankje! Ja, ik had net besloten om de zwarte te kopen, waren ze uitverkocht! Maar misschien ga ik ze bestellen bij chockersshoes.com, daar hebben ze lookalikes! Ja is goed, ik zal je volgen!

    ReplyDelete