24 Jan 2011

Make a wish for summer

Sorry dat ik niet gepost heb de laatste dagen, ik had het zo druk! Geen excuus natuurlijk, dus ga ik maar snel door.

Leuk nieuws: Ik ga in de voorjaarsvakantie naar Spanje! Mijn vader zet een blad op over Spanje, en moet hiervoor naar Valencia (spreek uit: Balencia). Hij moet een artikel schrijven, en, nu komt het: Ik mag de foto's maken! Echt super gaaf, ik vind het zo leuk! Ook is het goed voor me, omdat ik later ook graag journalistiek wil doen. En hier blijft het niet bij: Ik mag ook een artikel schrijven. Als dit net zo goed is of beter dan dat van mijn vader (die professioneel journalist is), komt mijn artikel in het blad! Dit is echt een goede oefening voor me, en hiervoor moet ik dus 4 dagen naar Spanje. Wat daar heerlijk aan is? Het is daar nu al 20 graden.

Maar nu het hartje winter is, heb ik bijna geen zomerkleren (die had ik vorig jaar ook al niet veel). Rond deze tijd komen overal alweer de lente collecties in de winkels. Aangezien ik nieuwe zomerkleren moet hebben, kan ik dus heerlijk shoppen! (Nog wel verantwoord, ik moet nog steeds mijn macbook hebben). Ik heb al miljoenen dingen gespot die ik wil hebben, maar in deze post mijn wishlist bij Topshop:
55 pond

\
25 pond

32 pond

65 pond

35 pond


65 pond

56 pond

58 pond

Heel wat dus, helaas kan het niet allemaal. Welke zouden jullie kiezen?

Translation:
I'm going to Spain in the february holidays! My father is setting up a magazine about Spain, and has to go on a  business trip to Valencia. I can come with, and take the pictures! Even better, when I write an article that is better or equal to his, my article will be placed in the magazine! This is a good exercise for me, as I want to study journalism. But of course, as it is 20 degrees in Spain, I need a new wardrobe. Of course I've already seen a huge amount of things that I want to buy, but here are my favourites from Topshop. What pieces would you choose?


♥ 
 Emma

1 comment:

  1. great clothes.
    your blog is cool.
    greets from germany

    ReplyDelete